Так Ні

+38(063) 96-08-111

+38(098) 86-38-111

Каталог

Гарантія


   

Забезпечення гарантійних зобов'язань

  • 1. Гарантом виконання зобов'язань є інтернет-магазин «Один дома».

  • 2. Кожен товар, представлений в інтернет-магазині, має сертифікат якості і офіційну гарантію від виробника, який передбачає гарантійне обслуговування на термін від 12 місяців і більше (залежно від сервісної політики компанії-виробника).

  • 3. Здійснити процедуру гарантійного обслуговування ПРОСТО: Ви нам чек про оплату товару (товарно-небудь транспортну накладну служби доставки), ми Вам - якісний гарантійний сервіс, дата проведення якого обговорюється з нашими менеджерами.


Умови отримання меблів покупцем

  • 1. Під час отримання меблів покупець при представнику сервісу доставки обов'язково розкриває упаковку і перевіряє цілісність і комплектуючі коробок. Клієнт розписується в накладній. У разі невідповідності, звертається  до наших менеджерів.

  • 2. Необхідно зберегти оригінальну упаковку виробника для можливості повернення продукції на склад, а також товарний чек про оплату (заставної суми).


Умови повернення продукції

  • 1. Покупець має законне право повернути придбану продукцію, виходячи з норм закону «Про захист прав споживачів» на протязі 14 календарних днів.

  • 2. Якщо причиною повернення стали наші гарантійні зобов'язання, відправка на склад здійснюється за рахунок odindoma.com.ua

  • 3. У разі невідповідності товару естетичним та іншим вимогам покупця, доставка на склад виробника здійснюється за рахунок клієнта.

  • 4. Обмін або повернення меблів може бути здійснений, якщо товар не піддавався монтажу та експлуатації, збережений товарний вигляд і споживчі властивості, фабричні ярлики, повністю збережена упаковка і є товарний чек, виданий разом з товаром.


Що входить в гарантійний сервіс

  • 1. З того моменту, як клієнт отримує товар, перевіряє наявність, цілісність і розписується в товарному чеку, починається гарантійне обслуговування, термін якого визначений кожним виробником індивідуально.

  • 2. Беручи послуги професійного монтажу нашої компанії, Ви активуєте опцію гарантійного сервісного обслуговування, і забезпечуєте себе безкоштовним рекламаційними сервісом на протязі всього терміну гарантії. Приймаючи вже повністю зібрані нашими фахівцями меблі, Ви розписуєтеся в акті виконаних робіт і залишаєте свої рецензії.

  • 3. Перебуваючи на нашому гарантійному забезпеченні, Ви завжди можете зателефонувати нам для того, щоб забезпечити себе необхідною інформацією з приводу Вашої покупки.

  • 4. За бажанням клієнта, можливо також післягарантійне обслуговування.


Що не входить в гарантійне обслуговування

  • 1. Якщо монтаж здійснюється самостійно, або клієнтом вироблено якусь дію, що стосується складання меблів, гарантійне обслуговування не діє. У такому разі всі послуги стають платними.

  • 2. Деталі меблів зі слідами монтажу поверненню не підлягають, тому при визначенні таких, потрібно призупинити складання, щоб отримати нові зразки. Старі відправляються до виробника виключно в оригінальних непошкоджених упаковках.

  • 3. Рекламації, що виникли за рахунок самостійних заносу товару і неправильної збірки, або неправильної експлуатації надалі, усуваються клієнтом за свій рахунок.

  • 4. Ознаками неправильної експлуатації є: правил та умов експлуатації, прописаних у гарантійному листі, самостійні установка і ремонт, наслідки дій домашніх тварин, вогню, води, хімічних речовин, зміна конструкції виробу покупцем, присутні дефекти, про які було попереджено перед покупкою, закінчився термін гарантії на продукцію.


Вам представлені сертифікати якості наших партнерів, а також зразки гарантійних талонів на придбану продукцію (виробників та магазину) ............ (ТУТ зображення)